Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

УСТАВ ГУО "Николаевский детский сад Шумилинского района"

Дата: 13 февраля 2020 в 10:14, Обновлено 17 ноября 2022 в 15:56

Утверждено                                                           

Решение

Шумилинского районного исполнительного комитета

             31.10.2022 №735

                                        

                                                                                       УСТАВ

                                                         государственного учреждения образования

«Николаевский детскийсад Шумилинского района»

(новая редакция)

                                                                                             СТАТУТ

дзяржаўнай установы адукацыі

«Мiкалаеўскi дзіцячысад Шумілінскага раёна»

(новая рэдакцыя)

         2022 г.

РАЗДЗЕЛ 1

АГУЛЬНЫЯ ПАЛАЖЭННІ

1. Гэты Статут з'яўляецца новай рэдакцыяй Статута дзяржаўнай установы адукацыі» Мікалаеўскі дзіцячы сад Шумілінскага раёна " (далей – Установа, Мікалаеўскі дзіцячы сад Шумілінскага раёна), зарэгістраванага ў Адзіным дзяржаўным рэгістры юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў за № 391250921.

2. Мікалаеўскі дзіцячы сад Шумілінскага раёна -установа дашкольнай адукацыі, якая рэалізуе адукацыйную праграму дашкольнай адукацыі, адукацыйную праграму спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі, адукацыйную праграму спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю, адукацыйную праграму дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі па адным або некалькіх профілях з вывучэннем адукацыйных абласцей на базавым узроўні і аздараўленне выхаванцаў.

3. Мікалаеўскі дзіцячы сад Шумілінскага раёна з'яўляецца юрыдычнай асобай, мае сваю пячатку з выявай Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь і штамп са сваім найменнем, можа ад свайго імя набываць маёмасныя і немаёмасныя правы, выконваць абавязкі, быць істцом і адказчыкам у судзе.

4. Установа ажыццяўляе сваю дзейнасць у адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, Палажэннем аб установе дашкольнай адукацыі, зацверджаным пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 4 жніўня 2022 г. № 230 і іншымі актамі заканадаўства, гэтым Статутам.

5. Найменне дашкольнай установы адукацыі:

поўнае найменне:

на рускай мове: Государственное учреждение образования «Николаевский детский сад Шумилинского района;

на беларускай мове: дзяржаўная ўстанова адукацыі «Мікалаеўскі дзіцячы сад Шумілінскага раёна»;

скарочанае найменне:                   

на рускай мове: Николаевский детский сад Шумилинского района;

на беларускай мове: Мікалаеўскі дзіцячы сад Шумілінскага раёна.

6.  Месца знаходжання ўстановы: 211269, Рэспубліка Беларусь, Віцебская вобласць, Шумілінскі раён, в. Мікалаева, вул.Цэнтральная, д.31.

7. Тып установы-установа дашкольнай адукацыі.

Від установы-дзіцячы сад.

8. Адукацыйны працэс у Мікалаеўскім дзіцячым садзе Шумілінскага раёна ажыццяўляецца на беларускай мове.

9. Ва Установе не дапускаецца стварэнне і дзейнасць палітычных партый, іншых грамадскіх аб'яднанняў, якія маюць палітычныя мэты, а таксама стварэнне, ананімная або іншая супярэчная заканадаўству дзейнасць рэлігійных арганізацый.

Установа ў пытаннях выхаваўчай дзейнасці на падставе пісьмовых заяў законных прадстаўнікоў выхаванцаў, у час навучання, можа ўзаемадзейнічаць з зарэгістраванымі рэлігійнымі арганізацыямі з улікам іх уплыву на фарміраванне духоўных, культурных і дзяржаўных традыцый беларускага народа.

10. Заснавальнікам Мікалаеўскага дзіцячага сада Шумілінскага раёна з'яўляецца Шумілінскі раённы выканаўчы камітэт (далей – заснавальнік).

Паўнамоцтвы Заснавальніка:

прымае рашэнне аб змене выгляду, рэарганізацыі і ліквідацыі Ўстановы ў адпаведнасці з актамі заканадаўства;

вызначае мову навучання і выхавання ў адпаведнасці з актамі заканадаўства Рэспублікі Беларусь;

забяспечвае абнаўленне і развіццё матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы;

узгадняе ўнясенне змяненняў і дапаўненняў у структуру і штатны расклад установы;

зацвярджае статут Установы, змены і (або) дапаўненні, якія ўносяцца ў статут Установы;

ажыццяўляе функцыю кантролю за выкарыстаннем і захаванасцю маёмасці;

ажыццяўляе іншыя правы і абавязкі, прадугледжаныя актамі заканадаўства і сапраўдным статутам.

11. Органам дзяржаўнага кіравання Мікалаеўскага дзіцячага сада Шумілінскага раёна з'яўляецца аддзел па адукацыі Шумілінскага раённага выканаўчага камітэта (далей – упаўнаважаны орган).

Кампетэнцыя ўпаўнаважанага органа:

распрацоўвае прагнозы патрэбы ў кадрах для адпаведнай адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі;

ажыццяўляе іншыя паўнамоцтвы ў сферы адукацыі, вызначаныя Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі і іншымі актамі заканадаўства.

12. Бухгалтарскае абслугоўванне фінансавай дзейнасці Мікалаеўскага дзіцячага сада Шумілінскага раёна ажыццяўляе Дзяржаўная ўстанова «Цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый Шумілінскага раёна» на падставе дагавора.

РАЗДЗЕЛ  2

ПРАДМЕТ, МЭТЫ, ЗАДАЧЫ ДЗЕЙНАСЦІ УСТАНОВЫ

13. Прадметам дзейнасці Установы з'яўляецца навучанне і выхаванне дзяцей ранняга і дашкольнага ўзросту.

14. Асноўнай мэтай дзейнасці Установы з'яўляецца ажыццяўленне адукацыйнай дзейнасці.

15. Асноўныя задачы ўстановы:

ахова жыцця і ўмацаванне фізічнага і псіхічнага здароўя выхаванцаў;

забеспячэнне рознабаковага развіцця асобы выхаванцаў у адпаведнасці з іх узроставымі і індывідуальнымі магчымасцямі, здольнасцямі і патрэбамі;

фарміраванне ў выхаванцаў маральных нормаў, кампетэнцый, неабходных для набыцця сацыяльнага вопыту;

падрыхтоўка да працягу адукацыі;

аздараўленне.

16. Асноўнымі функцыямі Установы з'яўляецца стварэнне ўмоў для:

навучання і выхавання, ранняй сацыялізацыі выхаванцаў;

засваення зместу адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі на даму для выхаванцаў, якія па медыцынскіх паказаннях пастаянна не могуць наведваць установу;

атрымання адукацыі выхаванцамі з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця і аказання ім карэкцыйна-педагагічнай дапамогі;

фізічнага, сацыяльна-маральнага, асобаснага, пазнавальнага, маўленчага і эстэтычнага развіцця выхаванцаў;

фарміравання ў выхаванцаў грамадзянскасці і нацыянальнай самасвядомасці, асноў патрыятызму, традыцыйных каштоўнасных установак;

далучэння выхаванцаў да агульначалавечых каштоўнасцей і сучасных традыцый;

развіцця ў выхаванцаў агульных і спецыяльных здольнасцяў да розных відах дзейнасці і творчасці;

выяўлення і развіцця індывідуальных схільнасцей выхаванцаў і іх інтэлектуальна-творчага патэнцыялу;

забеспячэння пераемнасці дашкольнай і I ступені агульнай сярэдняй адукацыі;

арганізацыі харчавання і аказання медыцынскай дапамогі;

забеспячэння сацыяльна-педагагічнай падтрымкі выхаванцаў і аказанне ім псіхалагічнай дапамогі.

17. Атрыманне дашкольнай адукацыі ва Установе з'яўляецца бясплатным.

РАЗДЗЕЛ  3

ПАРАДАК АРГАНІЗАЦЫІ АДУКАЦЫЙНАГА ПРАЦЭСУ

18. Мікалаеўскі дзіцячы сад Шумілінскага раёна -установа дашкольнай адукацыі, адукацыя якой накіравана на рознабаковае развіццё асобы дзіцяці ранняга і дашкольнага ўзросту ў адпаведнасці з яго ўзроставымі і індывідуальнымі магчымасцямі, здольнасцямі і патрэбамі, фарміраванне ў яго маральных нормаў, кампетэнцый, неабходных для набыцця сацыяльнага вопыту, падрыхтоўкі да працягу адукацыі, аздараўленне дзіцяці.

19. Адукацыйны працэс пры рэалізацыі адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі можа арганізоўвацца ва Установе і на даму.

20. Для выхаванцаў, якія па медыцынскіх паказаннях пастаянна не могуць наведваць Установу, ствараюцца ўмовы для засваення зместу адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі на даму (па месцы жыхарства (месцы знаходжання) выхаванца).

Пералік медыцынскіх паказанняў для атрымання дашкольнай адукацыі дома вызначаецца Міністэрствам аховы здароўя.

У мэтах сацыялізацыі выхаванца, асвойваць змест адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі на даму, заняткі могуць арганізоўвацца на даму або ў спалучэнні заняткаў на даму і ва ўстанове, якая арганізоўвае навучанне і выхаванне на даму.

21. Рашэнне аб засваенні зместу адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі на даму прымаецца Упаўнаважаным органам на падставе заявы законнага прадстаўніка выхаванца і заключэння ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі.

22. Установа стварае ўмовы для атрымання дашкольнай адукацыі дзецям з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця і ўключае групы агульнага прызначэння, спецыяльныя, інтэграваныя.

23. Арганізацыя адукацыйнага працэсу пры рэалізацыі адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі ажыццяўляецца цэлы год з 1 верасня па 31 жніўня.

24. Тэрмін атрымання дашкольнай адукацыі вызначаецца законнымі прадстаўнікамі выхаванцаў. Пры гэтым тэрмін засваення зместу адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі складае да пяці гадоў дзесяці месяцаў і можа быць павялічаны на адзін год па жаданні законных прадстаўнікоў выхаванцаў.

25. Установа працуе ў адну змену з 7.30 да 18.00 ў рэжыме пяцідзённага  рабочага тыдня, з рэжымам знаходжання дзяцей 10,5 гадзін. Час знаходжання выхаванца ва ўстанове пры засваенні зместу адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі па жаданні яго законнага прадстаўніка можа быць зменшаны.

26. Адукацыйны працэс пры рэалізацыі адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі ажыццяўляецца ў групах або індывідуальна. Выхаванцы аб'ядноўваюцца ў групы з улікам узросту на 1 верасня адпаведнага навучальнага года ў адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі.

Камплектаванне і нормы напаўняльнасці груп Мікалаеўскага дзіцячага сада Шумілінскага раёна ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі.

27. Прыём дзяцей у Мікалаеўскі дзіцячы сад Шумілінскага раёна ажыццяўляецца на працягу каляндарнага года пры наяўнасці ў ім свабодных месцаў на падставе заявы законнага прадстаўніка выхаванца, медыцынскай даведкі аб стане здароўя, Заключэння цэнтра карэкцыйна развіваючага навучання і рэабілітацыі (для спецыяльных груп), накіравання ў дзяржаўную ўстанову адукацыі, выдадзенага ўпаўнаважаным органам.

28. Асноўнымі формамі арганізацыі адукацыйнага працэсу з'яўляюцца гульня, занятак. Акрамя асноўных формаў арганізацыі адукацыйнага працэсу, могуць выкарыстоўвацца іншыя формы: экскурсія, назіранне, калектыўная праца і іншыя.

29. Для выхаванцаў устанаўліваюцца канікулы. Агульная працягласць канікул складае 112 каляндарных дзён: Летнія – 92 каляндарных дні, зімовыя – 10 каляндарных дзён, вясновыя – 10 каляндарных дзён.

У перыяд летніх канікул пры скарачэнні колькасці выхаванцаў дапускаецца перафармаванне ў адну групу або іх закрыццё па заяве бацькоў.

30. Арганізацыя адукацыйнага працэсу ва Установе ажыццяўляецца ў адпаведнасці з патрабаваннямі вучэбна-праграмнай дакументацыі адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі.

Да вучэбна-праграмнай дакументацыі адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі адносяцца вучэбныя планы, вучэбная праграма дашкольнай адукацыі, адукацыйная праграма спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі, адукацыйная праграма спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю, адукацыйная праграма дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі па адным або некалькіх профілях з вывучэннем адукацыйных абласцей на базавым узроўні.

Вучэбныя планы распрацоўваюцца ў адпаведнасці з тыпавымі вучэбнымі планамі, зацверджанымі Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь, і зацвярджаюцца ва ўстаноўленым парадку. Форма планавання зацвярджаецца на педагагічным савеце.

Індывідуальныя навучальныя планы распрацоўваюцца Установай на падставе тыпавога вучэбнага плана дашкольнай адукацыі і зацвярджаюцца загадчыкам.

31. Адукацыйны працэс ва ўстанове забяспечвае стварэнне станоўчага эмацыйна-псіхалагічнага клімату, максімальна ўлічвае індывідуальныя асаблівасці і патэнцыяльныя магчымасці дзяцей.

Установа ў сваёй рабоце выкарыстоўвае розныя педагагічныя тэхналогіі, вядзе эксперыментальную і інавацыйную дзейнасць.

32. Харчаванне выхаванцаў ва ўстанове арганізуецца ў адпаведнасці з нормамі харчавання дзяцей у дашкольных установах, згодна з заканадаўствам.

Ва Установе пры кароткачасовым знаходжанні дзяцей харчаванне арганізуецца пры ўмове іх знаходжання ва ўстанове 3,5 і больш гадзін.

33. Арганізацыя адукацыйных паслуг на платнай аснове ажыццяўляецца ў парадку, вызначаным актамі заканадаўства.

34. Медыцынская дапамога выхаванцам Установы здзяйсняецца ў парадку, вызначаным заканадаўствам.

35. Кантроль і самакантроль за забеспячэннем якасці адукацыі ажыццяўляецца ў адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам.

36. Міжнароднае супрацоўніцтва  ва ўстанове ажыццяўляецца ў адпаведнасці з актамі заканадаўства.

РАЗДЗЕЛ  4

КРЫНІЦЫ І ПАРАДАК ФАРМІРАВАННЯ МАЁМАСЦІ ЎСТАНОВЫ

37. Крыніцамі фарміравання маёмасці Установы з'яўляюцца:

маёмасць, замацаванае за Установай Заснавальнікам;

бязвыплатная (спонсарская) дапамога юрыдычных і фізічных асоб;

сродкі ад аказаных платных адукацыйных паслуг;

мэтавыя ўзносы спонсараў;

добраахвотныя ахвяраванні ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку;

сродкі апякунскага савета;

іншыя крыніцы, не забароненыя заканадаўствам.

38. Маёмасць, замацаваная за Мікалаеўскім дзіцячым садам Шумілінскага раёна, адносіцца да камунальнай уласнасці Шумілінскага раёна і знаходзіцца ў аператыўным кіраванні ўпаўнаважанага органа.

Установа ў межах, устаноўленых заканадаўствам, у адпаведнасці з мэтамі сваёй дзейнасці і прызначэннем маёмасці, ажыццяўляе права валодання, карыстання і распараджэння замацаваным за ім маёмасцю.

39. Фінансаванне ўстановы ажыццяўляецца за кошт сродкаў раённага бюджэту.

40. Установа можа ажыццяўляць дзейнасць, якая прыносіць даходы  у адпаведнасці з заканадаўствам.

Сродкі, атрыманыя Установай ад дзейнасці, якая прыносіць даходы,  паступаюць у яго самастойнае распараджэнне і расходуюцца ў адпаведнасці з заканадаўствам і сапраўдным Статутам на ўмацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы.

41. Матэрыяльна-тэхнічная база Установы фарміруецца і абнаўляецца Заснавальнікам у адпаведнасці з патрабаваннямі, усталяванымі заканадаўствам.

42. Матэрыяльна-тэхнічную базу Ўстановы складаюць зямельныя ўчасткі, капітальныя пабудовы (будынкі, збудаванні), абсталяванне і іншае маёмасць.

Ва ўстанове маюцца:

памяшканні, кабінеты, пляцоўкі, забяспечаныя мэбляй, інвентаром, сродкамі навучання і выхавання, неабходнымі для арганізацыі адукацыйнага працэсу;

памяшканні для заняткаў фізічнай культурай і музычнай дзейнасцю;

іншая маёмасць у адпаведнасці з санітарна-эпідэміялагічнымі патрабаваннямі.

43. Да сродкаў навучання і выхавання адносіцца абсталяванне: спартыўнае абсталяванне і інвентар, музычныя інструменты, навучальныя выданні, камп’ютары, інфармацыйна-тэлекамунікацыйныя сеткі, апаратна-праграмныя і аўдыёвізуальныя сродкі, друкаваныя і электронныя адукацыйныя і інфармацыйныя рэсурсы і іншыя матэрыяльныя аб'екты, неабходныя для арганізацыі адукацыйнага працэсу.

44. Забараняюцца дзеянні (бяздзейнасць), якія прыводзяць да неабгрунтаванага скарачэння або пагаршэння матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы.

45. Развіццё матэрыяльна-тэхнічнай базы Мікалаеўскага дзіцячага сада Шумілінскага раёна ажыццяўляецца з улікам дзяржаўнай праграмы развіцця сістэмы адукацыі, іншых дзяржаўных праграм рэгіянальных комплексаў мерапрыемстваў, якія забяспечваюць рэалізацыю дзяржаўных праграм, патрэбаў асобы, грамадства і дзяржавы ў павышэнні якасці адукацыі.

46. Работнікі Ўстановы, выхаванцы і іх законныя прадстаўнікі ў адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам нясуць адказнасць за псаванне будынкаў, збудаванняў, вучэбнага абсталявання, інвентара, іншай маёмасці Установы.

РАЗДЗЕЛ 5

ПАРАДАК КІРАВАННЯ УСТАНОВАЙ, СТРУКТУРА І ПАРАДАК ФАРМІРАВАННЯ ОРГАНАЎ КІРАВАННЯ І САМАКІРАВАННЯ

47. Кіраванне установай ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, Палажэння аб установе дашкольнай адукацыі і іншымі актамі заканадаўства, гэтым Статутам і будуецца на спалучэнні прынцыпаў адзінаначалля і самакіравання.

48. Непасрэднае кіраўніцтва Установай ажыццяўляе загадчык Установы, які прызначаецца на пасаду і вызваляецца ад пасады Упаўнаважаным органам па ўзгадненні з Заснавальнікам.

49. Установа самастойна ў вырашэнні пытанняў арганізацыі адукацыйнага працэсу, ажыццяўленні фінансава-гаспадарчай дзейнасці ў межах, устаноўленых заканадаўствам.

50. Да кампетэнцыі Ўстановы адносіцца:

распрацоўка і зацвярджэнне ва ўстаноўленым парадку структурных элементаў навукова-метадычнага забеспячэння дашкольнай адукацыі, яго ўдасканаленне;

падбор, прыём на працу тэхнічных і педагагічных работнікаў і расстаноўка кадраў, павышэнне іх кваліфікацыі;

матэрыяльна-тэхнічнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу ў адпаведнасці з устаноўленымі санітарнымі нормамі, правіламі і гігіенічнымі нарматывамі;

Стварэнне бяспечных умоў пры арганізацыі адукацыйнага працэсу;

распрацоўка і прыняцце правілаў унутранага распарадку;

маральнае і матэрыяльнае стымуляванне педагагічных і іншых работнікаў Установы;

меры сацыяльнай абароны выхаванцаў;

стварэнне неабходных умоў для арганізацыі харчавання і медыцынскай дапамогі выхаванцаў;

азнаямленне асоб (законных прадстаўнікоў непаўналетніх) пры залічэнні ва Ўстанову з пасведчаннем аб дзяржаўнай рэгістрацыі, сапраўдным Статутам, а па іх патрабаванні – і з вучэбна-праграмнай дакументацыяй;

садзейнічанне  упаўнаважаным органам у правядзенні кантролю за забеспячэннем якасці адукацыі;

прыцягненне да ажыццяўлення дзейнасці дадатковых крыніц фінансавання і матэрыяльных сродкаў у парадку, устаноўленым заканадаўствам;

распрацоўка і арганізацыя зацвярджэння вучэбных планаў і вучэбных праграм.

51. Установа нясе ва ўстаноўленым парадку адказнасць за:

невыкананне функцый, аднесеных да яго кампетэнцыі;

неадпаведнасць якасці адукацыі ўстаноўленым патрабаванням;

незабеспячэнне бяспечных умоў пры арганізацыі адукацыйнага працэсу;

невыкананне санітарна-эпідэміялагічных патрабаванняў;

парушэнне правоў выхаванцаў і работнікаў Установы.

52. Асабістая адказнасць за якасць і эфектыўнасць работы ўстановы, забеспячэнне аховы жыцця і здароўя выхаванцаў, умоў працы ўсіх работнікаў, гаспадарча-фінансавы стан установы ўскладаецца на загадчыка ўстановы.

53. Загадчык Установы:

дзейнічае ад імя Установы без даверанасці і нясе адказнасць за вынікі яго дзейнасці;

ажыццяўляе кіраўніцтва Установай ў адпаведнасці з заканадаўствам і сапраўдным Статутам, забяспечвае сістэмную вучэбную і адміністрацыйна-гаспадарчую дзейнасць;

вызначае стратэгію, мэты і задачы развіцця Установы, плануе яе працу;

кіруе працай педагагічнага савета ўстановы, арганізуе кантроль за выкананнем яго рашэнняў;

ажыццяўляе кіраўніцтва установай, удзельнічае ў вызначэнні штатнага раскладу;

вырашае навукова-метадычныя, вучэбна-метадычныя, адміністрацыйныя, фінансавыя, гаспадарчыя і іншыя пытанні;

кантралюе выкананне службовых абавязкаў работнікамі ў адпаведнасці са штатным раскладам, працоўным заканадаўствам, правіламі ўнутранага працоўнага распарадку і кваліфікацыйнымі характарыстыкамі;

стварае ўмовы для павышэння прафесійнага майстэрства педагогаў, выкарыстання імі новых форм і метадаў навучання, выхавання і гаспадарання, удзелу ў эксперыментальнай і даследчай дзейнасці;

стымулюе творчую ініцыятыву працаўнікоў, падтрымлівае спрыяльны маральна-псіхалагічны клімат у калектыве;

забяспечвае рацыянальнае выкарыстанне бюджэтных асігнаванняў, а таксама сродкаў, якія паступаюць з іншых крыніц;

прадстаўляе ўстанову ў дзяржаўных, грамадскіх і іншых органах, установах;

нясе адказнасць за рэалізацыю адукацыйнай праграмы, згодна з вучэбным планам, за якасць адукацыі выхаванцаў, жыццё і здароўе;

забяспечвае ўлік, захаванасць і папаўненне вучэбна-матэрыяльнай базы, выкананне правілаў і нормаў аховы працы і пажарнай бяспекі, падрыхтоўку, ўлік і захаванне дакументацыі.

Загадчык ў сваёй дзейнасці па кіраванні Установай узаемадзейнічае з органамі самакіравання Ўстановы.

54. Асноўным органам самакіравання Установы з'яўляецца педагагічны савет, які ўзначальвае загадчыкам і дзейнічае на падставе Палажэння аб педагагічным савеце ўстановы адукацыі, зацверджанага пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь.

Рашэнні педагагічнага савета з'яўляюцца абавязковымі для педагагічных і іншых работнікаў Установы.

55. У адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам ва ўстанове могуць стварацца наступныя органы самакіравання:

савет;

апякунскі савет;

бацькоўскі камітэт.

56. Апякунскі савет установы дзейнічае на падставе Палажэння аб апякунскім савеце ўстановы адукацыі, зацверджанага пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь.

57. Бацькоўскі камітэт ствараецца і дзейнічае на падставе Палажэння аб бацькоўскім камітэце ўстановы дашкольнай адукацыі, зацверджанага пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь.

58. Установа ў сваёй структуры можа мець структурныя падраздзяленні: пункт карэкцыйна-педагагічнай дапамогі, рэсурсны цэнтр, іншыя структурныя падраздзяленні.

Структура Установы фарміруецца загадчыкам па ўзгадненні з Упаўнаважаным органам у адпаведнасці з заканадаўствам і сапраўдным Статутам.

РАЗДЗЕЛ 6

ПАРАДАК РЭАРГАНІЗАЦЫІ І ЛІКВІДАЦЫІ ЎСТАНОВЫ

59. Рэарганізацыя і ліквідацыя ўстановы ажыццяўляюцца ў парадку, устаноўленым Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі і іншымі актамі заканадаўства.

60. Рашэнне аб змяненні віду, аб рэарганізацыі, ліквідацыі ўстановы прымаецца заснавальнікам на падставе ацэнкі наступстваў прыняцця такіх рашэнняў з улікам колькасці асоб, якія падлягаюць навучанню і выхаванню на ўзроўні дашкольнай адукацыі на тэрыторыі Шумілінскага раёна, і колькасці дзяржаўных устаноў, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы дашкольнай адукацыі на тэрыторыі Шумілінскага раёна.

61. Маёмасць Мікалаеўскага дзіцячага сада Шумілінскага раёна, якая засталася пасля завяршэння ва ўстаноўленым парадку разлікаў з крэдыторамі, перадаецца Ўпаўнаважанаму органу.

62. У выпадку спынення дзейнасці Ўстановы Упаўнаважаны орган прымае меры па пераводзе выхаванцаў са згоды іх законных прадстаўнікоў у іншыя ўстановы адукацыі, якія рэалізуюць адпаведныя адукацыйныя праграмы, у парадку, які ўстанаўліваецца заканадаўствам.

63. Установа лічыцца ліквідаванай, а яе дзейнасць спыняецца, з моманту ўнясення запісу аб ліквідацыі ў Адзіны дзяржаўны рэгістр юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў.

РАЗДЗЕЛ 7

ПАРАДАК УНЯСЕННЯ ЗМЯНЕННЯЎ І ДАПАЎНЕННЯЎ У СТАТУТ

64. Установа абавязана накіраваць на зацвярджэнне заснавальніку адпаведныя змены і дапаўненні ў сапраўдны статут і ў месячны тэрмін з даты іх зацвярджэння ва ўстаноўленым парадку накіраваць пакет дакументаў для дзяржаўнай рэгістрацыі ў выпадках:

 змены заснавальніка;

 змены назвы;

 змены відаў дзейнасці;

 змянення парадку ўтварэння маёмасці і размеркавання прыбытку;

 змены месцазнаходжання;

 змены іншых абставін, звесткі аб якіх у адпаведнасці з заканадаўствам, павінны ўтрымлівацца ў Статуце.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.